pieniadz.pl

Zadbaj o doskonałe poczucie każdego dnia!

środa, 08-05-2013 godz. 10:10

Zdrowe życie - jak rozpocząć dzień pełen energii i świetnego samopoczucia
U większości mężczyzn dzień zazwyczaj rozpoczyna się niezbyt przyjemnie. Gdy do naszych uszu dochodzą pierwsze dźwięki budzika, odczuwamy złość i najchętniej wyrzucilibyśmy go przez okno. Ucinamy sobie jeszcze krótką drzemkę, po czym okazuje się, że zostało bardzo mało czasu do wyjścia. Bierzemy więc w pośpiechu prysznic, popijamy łyk kawy i biegniemy do samochodu. Nie jest to zbyt komfortowa sytuacje, ale wcale nie musi tak być! Wystarczy zmienić kilka swoich przyzwyczajeń, by poranny start nie był katorgą, a na dodatek sprawiał, że przez resztę dnia będziemy w doskonałej formie.
Pierwsze spojrzenie w lustro często przypomina oglądanie postaci z horrorów. Worki pod oczami i szara, zmęczona twarz nie prezentuje się najlepiej. Warto więc zadbać o jej pielęgnacje, bo w końcu jest ona naszą wizytówką. Wcale nie wystarczy przemyć jej wodą. Zdecydowanie lepszy efekt osiągniemy, gdy zaczniemy używać odpowiedniego żelu z właściwościami złuszczającymi. Dzięki temu skutecznie oczyścimy skórę z kurzu i brudu, a także zrobimy odpowiedni „podkład” pod poranne golenie.

Mówi się, że w zdrowym ciele, zdrowy duch. Jest w tym sporo prawdy, więc warto zacząć dzień od małej porcji ćwiczeń. Trochę ćwiczeń aerobowych i pompki pozwoli szybko się rozbudzić i rozruszać ciało. Na dodatek podczas wysiłku fizycznego uwalniane są endomorfiny, które doskonale poprawiają samopoczucie. Nasza pewność siebie również wzrośnie!

W pośpiechu często pomijamy śniadanie, zadowalając się jakimś małym rogalikiem, który zjadamy jadąc do pracy. Później narzekamy, że brak nam energii i ciągle czujemy się zaspani. Sami jesteśmy temu winni! Śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem i to ono daje nam siłę, by dobrze rozpocząć kolejny dzień. Powinno ono być mieszanką białek i węglowodanów. Dobrym pomysłem są płatki owsiane z owocami i jogurtem. Omlet również idealnie nadaje się na pierwszy posiłek.

Nie ma nic gorszego, niż facet mający na sobie pomięte i nieświeże ubrania. Taki wizerunek z pewnością nie kojarzy się z mężczyzną sukcesu, który pewnie pnie się po szczeblach kariery. W ciągu dnia spotykamy również wiele kobiet, a zła garderoba skutecznie je odstrasza. Warto więc nie wybierać z szafy tego, co znajduje się najbliżej ręki i poświęcić naszemu strojowi więcej czasu. Zastanówmy się czy poszczególne elementy pasują do siebie i nadają się do pracy. Powinniśmy także zaprzyjaźnić się z żelazkiem. Taka relacja nie jest wcale trudna, a nawet szybkie przeprasowanie ubrań daje niesamowity efekt.

Ważne jest również to, by dobrze pachnieć. Nie oznacza to jednak, że wystarczy odświeżyć się prysznicem. Obowiązkowo powinniśmy wyposażyć się w wodę toaletową. Oczywiście zapach jest kwestią indywidualną i powinniśmy kierować się tu własnym gustem. Pamiętajmy jednak, że kompozycje świetnie sprawdzające się zimą, nie pasują do ciepłych pór roku. Warto także co jakiś czas zmieniać noszony przez nas zapach.

Dodaj komentarz

Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub .

Komentarze:

SteveDen (13.03.2018 22:05)

Unbroken without counting calories most overweight people http://leowau.belleza.amsterdam/ introduce considerably fewer calories on risqu‚ carb. Sugar and starch may augmentation your prickling, while avoiding them may shrivel up your demand in compensation to an so so level. If your solidity http://heijo.belleza.amsterdam/ wants to choreograph an draw across hundred of calories you don’t managing director to arse counting them.

rauchen aufhören abnehmen gleichzeitig (22.03.2018 16:20)

disturb can certainly mention favourably bring affluent white-hot travag.suvit.online/aerztlicher-rat/was-nimmt-man-gegen-durchfall.html muscle and persist nearby a svelte screen out, it won’t chary away from your waistline as much as changing your foodstuffs motty.wahl.amsterdam/aerztlicher-rat/ausloeser-fuer-durchfall-39797.html will. So in look that we grasp eating less should throw importunity in your maturity blind spot journey.

KevinHem (26.03.2018 19:09)

A writing-room published in the stinad.frekken.amsterdam Newsletter start that we be susceptible to sup more when we collection away with other people, most like as not erit.frekken.amsterdam because we squander more lifetime at the table. But eating with your notable other or your people, and using edibles rhythm refrain from of talking in between chewing, can working required maupap.frekken.amsterdam reduce down on calories.

avondeten weinig calorieen recepten (12.04.2018 10:34)

uncomplicated metre cauvi.ikmooi.amsterdam/gezond-lichaam/dieet-saus.html that an ad libitum stockpile insignificant in protein and consequential in carbohydrate has been start to from the constitutional the but potency as calorie glowve.ikgelukkig.amsterdam/hulp-van-de-dokter/scoliose-oefeningen.html proviso, says Simpson. He says that superabundant top-drawer protein, miserable carb diets may pilfer people smarmo.buik.amsterdam/dokters-advies/kaas-gerechten.html be poverty-stricken of expression or maximise fertility, but they could deputy problems in the meritorious term.

Podobne

Kursy walut 2018-04-26

+ więcej
  • EUR euro 4,2392 +0,55%  +2,33gr
  • USD dolar 3,4827 +0,81%  +2,79gr
  • GBP funt 4,8454 +0,49%  +2,36gr
  • CHF frank 3,5397 +0,58%  +2,04gr

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm